fredag 9. september 2011

Pudderrosa inspirasjon

på plass i stua....

Da har det kommet en ny farge inn i stua. I forbindelse med stylingen av huset til fotografering og visning, fikk jeg lyst på en ny farge som blikkfang i stua. Valget falt på pudderrosa. Fant mye fint i denne fargen da jeg var på shoppingtur i byen. Her kommer litt pudderrosa inspirasjon.

En ny pute fra Prinsess. Syns denne ble veldig fin sammen med to lyse puter.

To søte skåler fikk bli med hjem fra Kremmerhuset. Kjempesøte til smågodt.

Sist men ikke minst, to søte telysholdere fra danske Broste. Kjøpt hos Ting i Trondheim. Disse hadde de i flere fine farger. Fine, spesielle og kjempebillige.

I dag er det en superfin dag i Trondheim. Snuppa og jeg har vært en kjapp tur til byen i solskinnet. Nå ligger hun ute og sover, så da må jeg benytte tiden til litt blogging. Ikke blitt mye tid til det i det siste. All vår tid har gått med til siste innspurt med oppussing, meglervalg, fotografering, takstmann og litt planlegging av det nye huset vi snart skal igang med å bygge. I tillegg til å være gravid småbarnsmamma har ikke tiden strukket til den siste tiden. Men det er mye spennende som skjer hos oss.

Håper alle der ute har det kjempebra. Nyt dagen videre.

Klem Lena

1 kommentar:

  1. Nydelig rosafarger :)
    Ser dere har spennende tider i møte..
    Kanskje dukker jeg opp på visningen..hehehe.. vi er fortsatt på jakt vi. er sååååååå lei.
    Masse lykke til med salget:)

    Ps: du har stylet veldig fint, og jeg DIGGER den gamle lampa som står ved sofaen. Er det orginale skjærmer eller har du trekt de om? LEKKER var den i hvertfall.

    SvarSlett