onsdag 13. april 2011

Lyst til å vinne

noe til kjøkkenet i disse spreke fargene???


Da kan du jo bli med på PIF`n min. Du finner innlegget her.



Denne sommerlige kjøkkenkluten er del av overraskelsen vinneren får. Fine sommerfarger på kjøkkenet. Skal helt klart lage en helt lik til meg sjøl og. Fint å holde på med om det blir litt dårlig vær i påsken. Men det skal jo selvsagt bli sol hele påsken. Ikke sant???

I dag er det overskya her i Trøndelag. Så i dag skal eg vaske og tørke støv her. Få ting på stell før vi skal ha barseltreff her i morgen. Så må eg lage huskeliste til påsketuren og skrive handleliste. Ikkje mange dager igjen før vi reiser på fjellet.

Ha en herlig dag folkens. Og legg gjerne igjen et lite spor etter deg når du er innom. Det gjør dagene mine enda bedre.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar