torsdag 14. april 2011

Baby mugge har blitt gjenforent

med mamma mugge....



Blei så glad da eg fant denne store fine mugga på Emma House. Mammaen til lille mugge. Og har lenge sett etter ei kvit mugge til å ha blomster i. Så dette blei en suksess.



Lite påskepynt her i huset, siden vi drar på hytta i morgen og blir der hele uka. Men de gule tulipanene får pynte opp her til vi drar. Om de fortsatt er like fine i morgen får de bli med på påsketur.



Lysfatene er nok pynt i seg selv.



I dag har eg søkt ny jobb. I Hardanger. Det er en lederstilling på et bofellesskap. Håper veldig på å få denne. Siden de ringte fra kommunen før den ble utlyst og ville at eg skulle søke, føler eg at det er ganske positivt. Sender barnehagesøknad med det samme. I tilfelle vi må flytte allerede til høsten. Oppstart i september for den jobben. Spennende tider. Ellers er vi veldig fornøyd med at det ble solgt et likt hus som det vi har til langt over prisantydning her om dagen. Lover godt for kommende salg.

No skal eg lage gresk salat til barselgruppa kommer.

Ha en super torsdag alle sammen.


3 kommentarer:

  1. Hei på deg, vært litt ute av blogg verden,da tiden og formen ikke har strekt til:(Men nå hadde jeg noen fine innlegg og lese igjennom. Ønsker dere en riktig fin hytte påske:))
    Mange klemmer

    SvarSlett
  2. Så masse spennende du har i vente.
    Kos dere masse på hytta!!!

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  3. Heldig du var som fikk ta i lik mugge, den er jo super fin å ha blomster i.
    Du har en veldig fin blogg.
    Ønsker deg en god kveld.

    SvarSlett