tirsdag 12. april 2011

Nye puter og

ny lampe......


Ein liten oppgradering på stua. No har vi endelig fått leselys. Har enda ikkje bestemt oss for taklampe over sofaen, så det har vært ganske mørkt hos oss. Men så kom mamma på besøk og kjøpte denne lampa til oss.



Putene er fra H&M Home. De ligger bare å venter på alle de andre putene eg ønsker meg.



Lampa heter Barometer, og er fra Ikea. Kjempegodt leselys. Har en plan om at den skal stå ved siden av ein godstol i nye huset. men foreløbig står den her ved siden av sofaen.

I dag skal snuppa og eg ta oss en liten bytur. Lønn inn på konto i dag. Og det kan jo hende det er noe vi har veldig bruk for her i huset. Det skal vi sjekke på shoppingrunden vår i dag.

Ha en kjempefin dag alle sammen.




6 kommentarer:

  1. Kjempefine! Ha en koselig dag idag da!!

    SvarSlett
  2. Fine puter altså! Jeg har også "kapret" meg noen av putene fra HM home, gøy når man kan få så fine puter til en billig penge. Du har sikkert sett dem på bloggen min. Fin leselampe også!

    Så må jeg bare si at jeg synes du er flink til å finne fine Give Away'er, går alltid til bloggen din hvis jeg har lyst til melde meg på en ny. Moro :)

    Klem fra Sigrid ;)

    SvarSlett
  3. De putene er kjempefine;)
    Jeg har også noen puter som bare ligger og venter på noen nye venner, hihi!
    Og lampen var knallfin, snill mamma ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Den lampen er lekker! Har samme typen fra IKEA, bare i bordmodellen. Frister å gå til innkjøp av stålampen også merker jeg...

    SvarSlett