onsdag 2. februar 2011

Neste dag, neste uke, neste måned, neste sommer, neste år.....

Eg føler meg veldig i kategorien som utsetter ting til neste dag, neste uke, neste måned, neste sommer, neste år.....syns denne stripa fra Charlotte Helgeland  er veldig beskrivende...



Noen fleir som kjenner seg igjen i denne stripa her kanskje???

Når det har blitt torsdag, og eg kanskje har klart å leve nogenlunde sunt fra mandag til torsdag havner eg på galeien og pakker innpå en sjokolade, eller litt potetgull, kake eller noe anna tull..og tenker som så....fra mandag da skal eg bli sunn igjen da..så istedet for å heller leve sunt fredag, lørdag og søndag..så skal det plutselig være lov å skeie ut alle disse dagene, for det er mandag som teller..og det vil jo bli mye enklere å bli kvitt alt dette ekstra fra mandagen av...jada....

Samme gjelder med trim og trening...viktig å utsette det litt..for d kommer jo alltids en mandag...ellers er det jo lenge til sommer og bikinisesong..så man kan jo like godt vente til etter påske kanskje...så får heller slaskemagen leve sitt eget liv ei stund til og modellbeina vil aldri noen gang bli å finne på denne kroppen her desverre. Og ender vel opp sånn her til slutt....



Andre ting eg er flink til å utsette handler om vårt sosiale liv...såååå mange ganger har eg tenkt at eg skal begynne å innvitere folk på middager, lunsjer, fester osv..men neida..det blir stort sett når det er jul eller bursdag her i huset....burde jo være så enkelt å bare gjøre det...har jo både tid og anledning til det..så hvorfor blir det alltid utsatt???? er jo så koselig å samle venner og familie, og de gangene vi har gjort det har jo alle vært enige i at det var kjempetrivelig..men oppfølgingen tar ofte veldig lang tid...så dette året skal eg bli veldig flink til å innvitere folk..ta igjen for de siste årene uten så mange innvitasjoner fra oss. no har eg sagt det offentlig...så da må eg bare holde mine løfter..


Det var litt av mine svakheter her i livet...håper og tror at det ikkje bare er meg, men at folk kjenner seg igjen i dette : )

Ha en strålende kveld folkens : )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar