søndag 6. februar 2011

Helg med bursdagsfeiring : )

Da er snart helga over. eg har feira bursdag litt på forskudd. Vi har hatt besøk av mor og yngste søster til samboer fra fredag til i dag. Lilja har kosa seg med bestemor og tante. Kjekt for ho når det kommer noen som vil leike masse med ho. Litt variasjon i kvardagen.

Bestemor hadde med seg strikketøyet, og tok innspurten på mariusdressen vi hadde ønska oss. Den blei kjempefin. Vi er superfornøyde, og gleder oss til å begynne å bruke den.

 Fin ja ???

I går kosa vi oss med ovnstekt indrefilet av svin, fløtegratinerte poteter, stekt sjampinjong,løk og paprika og fløtesaus. Heimelaga daimiskake til dessert. På kvelden spilte vi kort, og eg var stort sett ein evig taper. Men artig var det likevel.

Seinere i dag kommer tante og mannen på kake og kaffe. Skal hive sammen ei bløtkake no mens snuppa sover første kvilen sin.

I mårra e det bursdagen min. Skulle ønske den havnet på helg kvart år, men det blir jo litt vanskelig i forhold til kalenderen trur eg ; ) Alltid koseligere med feiringer når det er helg og folk stort sett har fri fra jobb. men skal kose meg uansett. Blir jo alltid litt ekstra oppmerksomhet, og det liker vi.

Håper alle har hatt ei kjempefin helg, og får det videre. Hei då folkens.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar