mandag 31. januar 2011

Søvn e oppskrytt. Ein stykk forkjøla mann og ei lita ei som syns d var heilt greit å holde et "lite" foredrag på 1 1/2 time om ka ho syns om mamma sin matnekt på natta. Dette skjedde mellom kl halv tre og fire i natt. Mammaen syns vel at dette var ein litt vel overdrevet reaksjon...

Vært litt sosial i dag. Treff med barselgruppa. Fikk ein frisk tur i regn og motvind fra Reppe til Angelltrøa. Glede meg til kong vinter forlater oss, og veiene blir bare og fine igjen. Det er kjekt å sjå de fire småtrollene sammen. Er i ein alder der de ikke e så veldig sosiale, men heller skremmer hverandre med masse lyd og ukontrollerte bevegelser.

Hvorfor skal det være så vanskelig å leve sunt??? Tenker hver søndag at i mårra, da skal eg bli sunn da. Men skjer d??? Neida. Skulle være sååå flink og lage skikkelig middag i dag. Hadde ein plan om fiskeboller i kvit saus med potet og gulrot, men gjett ka vi endte opp med.....ostesmørbrød...d var den sunne middagen. Føler at eg veldig ofte har veldige planer for middagen, men havner opp med noe heilt anna når klokka plutselig går veldig fort. Tips for å unngå dette mottas med stor takk. Vi får håp d blir likar i mårra : )

Var ein liten tur innom Mitt skattkammer i byen. Den butikken har så masse fint, at det faktisk er farlig for meg og lommeboka mi å gå inn der. Burde av og til blitt stoppa i døra på vei inn. Men kjøpte bare godlukt til do da, ikke verre enn det.

Desverre slo ikke lottotallene inn i går heller. Blir ikke rik av tre rette altså. Eg som hadde bestillt 7 rette...grumph... men som mormor ville sagt..æ har tallan ved sia av....kanskje litt deprimerende for ho som har tippa kvar uke omtrent heile livet..og d e lenge, for ho blir 89 år om to mnd...så kanskje litt optimistisk for meg å tru at eg skal vinne i lotto..enda iallfall...men om 60 år kanskje...får vente i spenning så lenge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar