tirsdag 11. desember 2012

Jul i vårt hus

Desember er endelig her, og huset skal pyntes til jul. Litt rødt har fått sneket seg inn på kjøkkenet. Kombinasjonen granbar og røde hjerter er jul for meg.
 
 
Dette skulle vært mitt bidrag i NIB`s desemberutfordring, men siden eg var så sein med å pynte til jul blei det kun eit vanlig innlegg. Sånn kan det gå når man er litt treg i sirupen. Men ta turen inn HER og sjå alle dei fine bidragene.
 
 
Ei fin førjulstid til alle dere fine som kikker innom her hos meg.
Kos dere og nyt førjulstida!


2 kommentarer:

  1. Så nydelig du har pynta med røde hjerte og granbar:)
    Blei ikkje noko bidrag fra meg,gløymte det heilt ut!
    Ei fine førjulstid til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Koselig pyntet :)
    Og mye fint lenger ned her også ser jeg; spennende med nytt hus på vei! Vi overtar nytt hus til fredag :) Blir gøy å følge deres vei mot ferdig hus!
    Ingrid

    SvarSlett