torsdag 8. november 2012

Status på husbyggingen

 
Snekkerne holder på med yttertaket no. Begynner snart å bli klart til å legge Decra. Mangler fortsatt tak over verandaen på loftet, men det kommer. I dag kom det murer som skal sette opp pipa. Dei har montert ventilasjonsanlegget. Bordkledningen er på plass. Siste beskjed fra snekkerne er at huset skal være ferdig utvendig før jul. Da gjenstår berre "litt" arbeid innvendig. Me skal gjere ein del sjøl,men må nok sette vekk ein del arbeid og. ellers blir innflyttingen utsatt på ubestemt tid trur eg.
 
Det gledes stort til huset står ferdig, og er klart til innflytting.
 
Finfin kveld videre!

2 kommentarer:

  1. Så spennende med nytt...

    Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg angående det teppe! Får ta meg en tur til Bolina i morgen.

    Ha en god natt...
    klem

    SvarSlett
  2. Pleier å gå fort så snart det utvendige er ferdig:) Blir deilig med helt nytt kan jeg tenke meg!
    Ha en fin helg:)
    klem

    SvarSlett