tirsdag 17. januar 2012

Gamle eplekasser


skal bli nye leikekasser til snuppa......


I dag skal eg prøve å komme meg ned i kjelleren her og finne meg noen gamle eplekasser i tre. Bestefaren min har kjelleren full av kasser han har laga. Disse er ikkje lenger i bruk, og skal egentlig brukes som ved. Eg skal male og ordne litt og lage nye leikekasser til Liljasnuppa mi. Bilder kommer når prosjektet er ferdig.

Ellers har eg endelig klart å finne ut hvordan man lager en header på hele siden. Har gjort mange forsøk på dette uten å lykkes tidligere. men med Photoscape gikk det så det suste. Kan lastes ned gratis her . Har bare prøvd på bildemontasje tidligere, men man måtte jo koble bilder for å få det sånn som eg ville. Fornøyd så langt med denne utgaven her.

En fin tirsdag videre til alle der ute!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse til dere alle sammen.
    Nydelige barn :) ser ut som storesøster er meget stolt da ;)

    Ja her tikker tiden, så ikke så mange ukene før vi også kan få se lillesøster :) vi gleder oss.

    Stilig med sånne kasser som lekekasser da:)

    Nyt denne herlige tiden som du har nå.
    Klem,

    SvarSlett
  2. tUSEN TAKK FOR SYKEHILSEN..FØLER MEG BEDRE ALLEREDE MED ALLE KOSELIGE ORDENE JEG FÅR.
    DE KASSENE KOMMER BARE TIL Å BLI FANTASTISKE!GLEDER MEG TIL Å SE.

    SvarSlett
  3. Ja slike lekekasser har jeg og:) gjorde det enkelt malte de hvite og satte på hjul ;) gleder meg til å se dine, kjempe gøy at bestefaren din har laget dem ,,,

    SvarSlett