mandag 26. september 2011

Ny uke med nye

muligheter.....

I dag er det skikkelig høstvær ute. Inne er det egentlig på grensen til badstutemperatur. Var litt ivrig på fyringen.

Men får bare nyte en innedag. Prøve å få gjort litt før flyttingen som kommer nærmere og nærmere. Om ting går etter planen skal vi flytte om et par uker. Så det begynner vel å bli litt knapt med tid. Men det ordner seg alltid for snille jenter. Til helga kommer mamma oppover og skal hjelpe oss med litt flytting og vasking. Det passer utrolig bra.

Blir koselig å skulle flytte inn i "nytt" hus igjen. Syns alltid det er artig å finne ut hvor alt skal stå og hvordan man skal ha det når man flytter. Blir jo bare midlertidig, men skal uansett få det koselig den tiden vi bor der.

Ha en superfin mandag alle sammen. Kos dere masse.

2 kommentarer:

  1. Heldige som skal flytte..
    Jeg sitter utolmodig og venter på at vi skal få kjøpt oss hus,,, blir snart gal. Har veldig dårlig tid også.. men som du sier ordner seg for snille piker.

    Du kan godt sende meg en mail på hanneg_n@hotmail.com for bestillingen av den diggi-buksa. Veldig koselig at du har lyst på en til snuppa de:)
    De er utolig stilge på!! å så geniale at de vokser med barnet ;)

    Klemmer fra meg. å god høstdag inne i dette høstværet vi har i tr.heim i dag..

    SvarSlett
  2. Hei! Jeg kjenner meg veldig igjen i det su skriver. Det er så gøy å endelig komme seg på plass i nytt hjem, og kunne starte innredningen!

    Fin tirsdag!

    Klem fra Sigrid :)

    SvarSlett