onsdag 23. mars 2011

Regningstavla er ferdig

og er allerede i bruk....


Heldigvis er det kun en regning på den nye tavla. Kunne ikke vært bedre. Som dere ser, er det regning fra Kamille. Og den er jo egentlig grei å betale, siden eg får så mye kos tilbake gjennom alle bladene som kommer i postkassen. Det er så herlig å hente posten, og se at det er et blad der. Siden eg for tiden er i permisjon med 80 prosent lønn, er dette det eneste bladet eg kjøper. På andre områder finner eg mye inspirasjon på nettet. Selv om det ikke blir den samme kosen.

Denne tavla ble nøytral, og passer inn overalt i huset. Men siden vi snart skal selge huset her, har vi valgt å lage minst mulig hull i veggene. Så den får stå på en sjenk så lenge. Tenk dere hvor mye eg gleder meg til å få nytt hus, og kunne henge opp ting på veggene. Det skal bli så godt. Tegningene på huset er godt som ferdige. Så snart starter prosessen med å sende prosjektet ut på anbud. Da er vi virkelig igang. Men meir om det kommer ein annen dag.

No skal eg forberede bursdagsselskap til mamma. Ho skal feire dagen sin her i morgen.

Ha en finfin onsdag folkens.






2 kommentarer:

  1. Så kuul den var :)) og vldig nyttig!Og godt det ikke henger mye på den hihi
    Blad i posten er det beste som fins, har 2 stk :)

    SvarSlett
  2. Så fin den ble:) Likte veldig godt mønsteret du har brukt:)

    SvarSlett