tirsdag 22. mars 2011

Fått soverommet vårt tilbake


og snuppa har flytta på eget rom......


Fram til no har snuppa hatt senga si ved siden av meg, der kommoden står no. Var veldig trangt og tett. No skal vi sjekke om ho vil sove bedre på eget rom. Har våknet en del på natta i det siste. Det håper eg endrer seg no snart. Blir sliten av for lite søvn. Og det går veldig utover humøret mitt.

Så det var godt å få ting på plass igjen, både på soverommet vårt og på snuppa sitt. Ho ligger på rommet sitt og hviler no. Roa seg med ein gang der inne. Håper det varer. Har ei gjesteseng der inne, i tilfelle det blir masse uro på natta. Så eg slipper å springe over gangen hele tia.


Siden ho har flytta ut, måtte eg erstatte senga hennes med ei fint bilde i hjerteramme. Blir nok litt uvant en periode, men skal bli godt å ha rommet for seg sjøl igjen.

Her regner det i dag,og er skikelig grått og trist ute. Hadde tenkt meg en tur til byen,men får se hva vi gjør når snuppa våkner igjen. Ho har ikke vært helt i form i dag.

Ha en finfin tirsdag folkens.



4 kommentarer:

  1. Håper det går fint at hun sover på eget rom :) Merket at vesla mi sov mye bedre på eget rom. Tror kanskje det hadde med at snorkingen til pappaen ikke vekket henne hele tiden lengre;)'

    Synes tapeten dere har ved sengegavlen er fantastisk fin forresten! :)

    SvarSlett
  2. Masse lykke til=)=)
    Her roet gullet seg mye mer på eget rom, ingen som forstyrra han;D
    Kjempe fint rom:)

    SvarSlett
  3. Hei! Det hørtet herlig ut..! ;) Lurt å sette et bilde av henne der sengen stod, blir nok en liten overgang. Lykke til!!
    Vesla sover inne hos oss en liten stund til.. Klem :)

    SvarSlett
  4. Sååå fint det ble :))Og den fine tapeten!Ja jeg tror nok barna når de kommer i riktig alder har bare godt av å få eget rom, de sover nok bedre der inne:))
    Gleder meg til å begynne på baby rommet snart:)
    Ha en super fin kveld:)

    SvarSlett