tirsdag 8. februar 2011

Inne i ein kreativ periode : )

Eg har egentlig aldri hatt tålmodighet til å få ferdig kreative prosjekt eg begynner på, men no i det siste har eg klart å bli ferdig med fleir prosjekt faktisk...og eg har kost meg når eg har strikka luer, tova tøfler, laga bilder med decopage og no til sist har eg begynt å strikke kjøkkenkluter i pastellfarger. Som passer til de to nye boksene fra Greengate som eg kjøpte i dag. Eit lite vårtegn på kjøkkenet med litt lyse og fine farger.

Egentlig veldig fornøyd med disse luene. Enkle å strikke, og med filtblomster fra Søstrene Grene blei de litt meir pynta. Fått mange kompliment når snuppa har brukt lua si med lilla blomster. Koselig for ei som ikkje akkurat er ein strikkegud. Begynner vel å bli så bra at eg snart kan kalle meg en strikkedisippel ; )

Har også laga eit bilde som snuppa skal ha på rommet sitt..Laga lignende bilder i julegave til de tre andre sjarmissene på barselgruppa.

Syns bildet blei så fint, at eg skal lage fleir som kan henge sammen. Men blir ei stund til snuppa får flytte inn på rommet sitt. Det er for tiden lagringsplass for møbler vi skal ha med opp på hytta til samboern. Helt stappa fullt der inne. Ikkje har vi lagt opp strøm heller, og vi skal skifte golv før det blir innflytting. Håper å få alt dette klart til sommeren iallfall. Da blir snuppa 1 år og det er på tide å få eget rom. Har det meste som skal inn der. Har malt ein gammel kommode som eg har fått av besteforeldrene mine. Den er no kvit med rosa og kvite knotter. Ho har fått ei lita kvitmalt tallerkenhylle til bøkene sine. Rommet hennes er heilt lyst, med unntak av ein svakt rosa vegg med sommerfugler : ) skal vise bilder av rommet så fort det er mulig å ta bilder der inne.  
Men no er det snart natta her..god natt alle sammen : )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar