søndag 11. august 2013

Kobber del 1

 
Da har eg vært ute og vifta med kobbersprayen min. Eg som aldri skulle ha ting i kobber. Lett å bli påvirka gitt. Bestilte en del spraymaling fra KEM. Ein gammel vase fikk være prøvekanin, og den blei jo ganske så fin om eg skal sei det sjøl. Hihi.
 
 
Når alle sparepengene går til husbygging, er det greit å gi nytt liv til ting man har blitt lei av. Har spraya en telysholder og. Resultat kommer i et nytt innlegg, da denne står til tørk enda.
 
Kobbersprayen skal i tillegg brukes til et lite DIY prosjekt. Bord av stor lampeskjerm....
 
Fin søndag alle sammen!

 


3 kommentarer:

  1. Det er så gøy når det skal så enkle midler til for å fornye,både maling og spraylakk gjere underverker og det liker me:)
    Ønsker deg ein fine søndag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Jeg og har tenkt tanken at kobber ikke skal inn hos meg, men som du sier, man skal aldri si aldri :)))
    Gleder meg til å se diy prosjektet du har på gang :)

    Var inne å kikket på sofaen du nevnte hos meg, og den såg kjempefin ut :)
    Det er nok en sånn type sofa jeg også er ute etter, så gleder meg til å ta runden med å prøvesitte :)
    Har du prøvd å sitte i denne ?
    Jeg liker de fast i setet og så må den kunne tørkes av med fuktig klut om uhellet skulle være ute :) Har jo barnebarn, og da kan det fort skje noe :)))

    Fin tirsdag videre til deg
    Klem Heidi

    SvarSlett
  3. WOW vad snyggt:) jag blir glad av att hälsa på hos dig....heja Norge

    Kolla in min blogg om du vill mer ha inrednings-inspiration:)

    Ha en härlig slutet på veckan

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

    SvarSlett