søndag 28. april 2013

Kjøkkenplanlegging

Etter hvert som tiden går, får eg stadig nye ideer til hvordan det nye kjøkkenet skal se ut. Var jo helt sikker på at vi skulle ha Lidingø kjøkken fra ikea, med dobbel porselensvask. Men no har eg falt for mano hvit høyglans fra Kvik. Mest sannsynlig blir det dette kjøkkenet som skal flytte inn hos oss i nyhuset.
 
(bilde fra kvik.no)
 
Vi har bestemt oss for å legge litt ekstra penger i benkeplata, og satser på kvit kompositt benkeplate. Noen som har erfaring med kompositt benkeplate???
 
Kjøkkenet er 25,5 m2.Vi får to vegger med skap, samt kjøkkenøy på 160x120 cm med platetopp og tre sitteplasser. I tillegg skal vi ha spisebordet her inne.
 
Gleder meg så masse til å komme i gang med kjøkkenet!!!
 
Her på Vestlandet er det skikkelig surt og kaldt i dag. Vært en liten tur ut i dag. Besøkt lammene til naboen. Storesnuppa er heilt frelst når det kommer til lam.
 
Fin søndag alle sammen!
 

2 kommentarer:

  1. Så spennende å sjå kva kjøkken dere velger,er så masse fint å velge mellom:)
    Så stort kjøkken dere får,det blir nok heilt supert!
    Skikkelig stygt vær idag,ikkje fristendes å gå ut døra eingang!

    Fine søndag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Eit godt valg!! Vi valgte Kvitt høyglans Mano frå Kvik til vårt nye hus, som stod ferdig i mars 2012. Eg er veldig fornøyd! Eg og hadde lyst på composittplate, men det vart for dyrt. Vi valgte laminat, men den tynnaste typen. Er nøgd med det og.

    Lykke til vidare.

    helsing frå Kvardagsglede-Solveig

    SvarSlett