fredag 5. april 2013

Det går framover...

 
Soverommet til storesnuppa begynner å ta form. Himlingen er ferdig plata, og veggene er snart ferdige. Skal bruke rommet her til lagringsrom når veggene er ferdige. Greit å samle alt på ein plass.

 
Rommet til lillesnuppa.

 
Dette skal bli hobbyrom/ gjesterom. Samtidig som det blir masse oppbevaring her. Garderobe på ein heil vegg. På veggen under skråen skal vi plassbygge ein lang arbeidsbenk.

 
Soverommet vårt sett fra loftstua. Badet til høgre i bildet.
 
 
Himlingen i arken på loftstua har bydd på litt problemer. Grunnarbeidet var ikkje bra nok, så alt blei skjevt på den andre sia . Måtte ta ned alt igjen, og få snekkeren til å forbedre underlaget. Satser på at det blir bra når det kommer opp igjen. Kjedelig med ting som må gjøres om igjen, men sånn må man kanskje bare regne med når man bygger hus.
 
God helg til alle mine fine!

3 kommentarer:

  1. Så flott det blir men så kjedligt at ikkje grunnarbeidet var bra nok,håper det blir fiksa fort opp i:)
    Ønsker deg ei flott helg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. så kjempe fint det ser ut som om det blir.... grunn arbeidet var litt halvveis her og... :/ vi er i akkurat same prossesen.... soverom og gjesterom.... gøy når d blir ferdig da... :)

    Klems Diana.

    SvarSlett
  3. Må være innmari gøy å bygge nytt hus !!
    Jeg har ikke gitt opp den drømmen enda :)))
    Ser ut som dere får et nydelig fint hus hvertfall...
    Elsker vinduene dere har valgt !!

    Gleder meg masse til kjøkkenprosjektet vårt kommer mer igang :)))
    Har du plass til et ekstra kjøleskap i kjelleren, så er du jo reddet når langhelgene kommer og kjøleskapet må fylles opp :)
    Vi har ikke kjeller og heller ikke noe sted å plassere et ekstra skap,
    så da får bare drømmen min gå i oppfyllelse med et kjølehjørne :)))

    Gleder meg til å følge med på ditt kjøkkenprosjekt, masse lykke til !!
    PS: Trodde jeg var følger på bloggen din, men du låg visst bare i bloggrollen min.
    Nå har jeg hvertfall lagt meg til som følger :)))

    Fin dag videre til deg
    Klem Heidi

    SvarSlett