onsdag 6. februar 2013

Vårt kommende bad

Her kommer ein liten forsmak på korleis hovedbadet vårt vil sjå ut når det er ferdig. Har samla ting som skal inn på badet.
 
(bilde Google)
 
På veggene i dusjnisjen skal me ha blanke fasettslipte fliser 10 x 20 cm i dette mønsteret. Fra Konradssons.


 
Var innom rørleggeren i dag, og fikk endelig bestemt oss for badekar. Hadde hengt oss heilt oppi hjørnebadekar, men dette asymmetriske er jo mykje stiligere. Blei så glad når me fekk sjå kor stilig dette blei i tegneprogrammet dei har. Lykke. Badekaret heiter Bermuda og er fra Tema Bad.
 
 
 
Vurderer desse flisene på golvet i nisjen. Litt samme mønster som på veggene. Det står mellom desse og kvite glassmosaikkfliser. Fra Konradssons
 

 
 
Som eg har vist tidligere skal me ha desse betongplatene fra Alloc på veggene i resten av badet. Heilt forelska i dei platene etter å ha sett dei på eit utstillingsbad hos Byggmakker i Trondheim.
 
 
 
 
På golvet skal me mest sannsynlig ha desse antrasittgrå flisene fra Konradssons.
 
 
 
 
Dusjnisjen vil prydes av dette dusjsettet fra Damixa.
 
 
Det var eit lite innblikk i korleis det eine badet blir sjåande ut. Eg gleder meg veldig til å stå under denne dusjen i mitt heilt nye bad.
 
Minner om give awayen her hos meg som du enda har sjanse til å bli med på HER. Vinn hekla grytekluter.
 
Fin kveld videre alle mine fine.



1 kommentar:

  1. Så utrulig fint det blir,gleder meg til å sjå:)
    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett