mandag 11. februar 2013

Design Letters- gaveide

Mitt favorittservise til småsnuppene mine. Veldig greit at det finnes stilig servise i melamin. Ofte er disse veldig fargerike og skrikende, men Design Letters har løst dette med praktisk og stilig på ein genial måte. Når prisen i tillegg er fin, blir jo dette ein super gave til søte små.
 
 
L♥Lilja

 
S♥Selma
 
Tips til dåpsgave, bursdag eller julegave. Stilig og praktisk og kan brukes til både gutter og jenter i mange aldre.
 
Her har vi ein ny innedag. Storesnuppa er forkjøla, og lillesnuppa har begynt å hoste litt ho og. Litt dårlig timing siden været her er strålende fint. Reine påskestemningen ute.
 
Finfin start på veka til alle mine fine!
 
 


3 kommentarer:

  1. Først av alt god bering til snuppene, håper de snart er helt friske.

    Å jeg er helt enige, jeg er suynes de er så søte. Har to sett selv, vi bruker dem selv om ungene etterhvert begynner å bli store.

    Klem Annfrid

    SvarSlett
  2. Åh, bare elsker disse.... hadde blitt knallglad om lille wilma får slike til dåpen neste helg... ler... :)

    Igjenn, flott blogg, legger meg til som følger :)

    Klems Diana.

    SvarSlett
  3. Disse er flotte, og ja, som du sier - flott til gave! :D

    SvarSlett