tirsdag 29. januar 2013

Noke nytt og

resten gamle ting på nye plasser. Har hatt ein liten ommøblering på sjenk og vegghylle i dag. Begynte å bli veldig lei det som sto der, så da passa det bra at dei fine boksene fra Ferm Living kom i posten. Er jo egentlig tenkt til julekakene neste år, men siden dei er så fine, får dei lov å stå framme til pynt.
 

Svart, kvitt og rosa er dagens farger.
 

 
Pleier du flytte masse rundt på tingene dine etterkvart som du blir lei??
 
Flott tirsdag videre mine fine!
 

 
 
 
 
 
 
 








3 kommentarer:

  1. De er så fine de boksene, og hvis du tar en titt inn hos meg så ser du jeg er veldig glad i det grafiske mønsteret.

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  2. Så fint det var hos deg. Ferm Living har såå mye fint :)

    SvarSlett
  3. Hei på deg:)
    Så fint du hadde pynta skjenken din:). Og boksane var jo knallkule:)
    Og ja, eg flyttar masse rundt på ting...hahaha...Eg er heilt håplaus...flyttar att og fram, tilbake og tilbake igjen...haha.. Men når tinga får seg ein ny plass, så er det nesten som ein ny ting:)
    Fortsatt fin kveld til deg:)
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett