torsdag 10. januar 2013

Fabelaktig utfordring

Kaster meg med i Frøken fabelaktig sin utfordring denne måneden. Vis din moodboard. Vi skal jo som dei fleste veit, snart flytte inn i heilt nytt hus. Dagens moodboard gjeld mine draumar for soverommet.
 

Moodboard

 
 
Eg ser ein flott mørk grå sengegavl. Eg ser meg sjølv krype under det mjuke og flotte sengetøyet fra By nord. Eg ser klær som havner på ein svart og fantastisk Acapulco stol. Blomane illustrerer utsikten fra soveromsvindauget. Frukttre i full blomstring. Me snakker om draumar som snart skal gå i oppfyllelse. O herlige nye hus!
 
Kast deg med i utfordringen her du og.
 
Fin torsdag alle mine fine!
 
 


3 kommentarer:

  1. sengen og sengklærne var nydelige ♥
    klem Tove

    SvarSlett
  2. Ah, nydelig stol! Senga også:).

    SvarSlett
  3. Hei du fine!
    Syns det er så koselig at du deltar på utfordringen min :)
    Ett herlig moodboard du har laget deg, den stolen i collagen din - ELSK!

    Fin tirsdagskveld, her er det snart Greys.
    klemklem

    SvarSlett