onsdag 5. desember 2012

Jul i stova

Har slitt litt med å komme igang med julepyntingen i år. Skjønner ikkje kva som skjer. Eg som alltid har stått klar 1. desember. Men no har pyntelysten dukka opp.
 
 
Ikkje kommet så langt enda, men fra no av går det berre ein vei. Julepynten skal fram. På julekakefronten ligg eg foran skjema. Krumkaker, karamellkjeks, konfektkaker med gul krem og søte munnfuller ligg fint i boksene sine.
 
Men no gleder eg meg til å finne fram resten av julepynten. Blir nok rødt og sølv i år og. Hadde ein plan om å prøve andre farger i år, men får vente til neste år. Da skal me feire jul i nyhuset. Ekstra kjekt å kjøpe inn litt nytt da.
 
Håper alle har fine desemberdager!


1 kommentar:

  1. Heihei:)
    Du ble en av de heldige vinnerne i mitt julegavedryss:))
    Send adressen din til line@frue.no
    Fint om du merker mailen med hva du har vunnet!!

    Ha en fin dag!!

    Klem Line

    SvarSlett