onsdag 19. desember 2012

19.desember og julebakst

Då har to nye kakesorter havna i boksene sine. I dag har eg laga kokosmakroner og nøttetopper. Blitt heilt bitt av julekakebakebasillen her.
 
 
No kan jula komme trur eg. Laga i tillegg ei nøttekake som eg skal legge i fryseren. Boksene inneholder no krumkaker,karamellkjeks, kransekakebiter, konfektkaker med gul krem og sjokoladetrekk,risboller, kokosboller, konjakkonfekt, kokosmakroner og nøttetopper. Hiv og hoi. Ser det er på tide å stoppe produksjonen no.
 
 
Koser meg når eg baker småkaker til jul. En egen stemning når man tenker på kor koselig det blir når me skal samles og kose oss med kaker i jula.
 
Er du i rute med julebaksten??
 

 

1 kommentar:

  1. Oj så kreativ du har vært da :)))
    Her er det minimalt hva jeg kan lage, for ingen er noe kakemonser i familien...
    Mye av det du har laget, laget jeg for mange år tilbake.
    Det som blir spist her er krumkaker, litt pepperkaker og forhåpentligvis Fingerkremkjeksene som er ny av året :))) De var knallgode :)))

    Fikk lyst på kokusmakroner og nøttetopper når jeg ser på bildene dine !! Og kjenner nesten duften helt hit :)

    Vaskerommet har fått seg en overhaling her i dag, og jøje meg så det samles opp her ute !!
    Kromkakene skal mest sansynlig lages i kveld med herlig julemusikk i bakgrunnen :)

    Fortsatt fin adventstid til deg
    Klem Heidi

    SvarSlett