fredag 30. november 2012

Snuppa sin første pakkekalender

Da var pakkekalenderen ferdig og kommet på veggen på rommet til storesnuppa. Hennes første pakkekalender. Håper og tror at ho synes dette er veldig spennende.
 
 
Kanskje ikkje den mest oppfinnsomme kalenderen, men syns den blei fin til slutt. Ei gammal grein. Gammalt tau. Poser og tall fra Søstrene Grene. Pakkene inneholder små gaver som magiske vaskekluter med dyremotiv, reflekser i ulike former, ullsokker, hårstrikker, små julesjokolader på lørdager, klistremerker og litt julepynt. Det var det eg husker.
 
No gledes det til å pynte til advent her. Kjøpt litt blomster i dag. Adventstaken skal pyntes. Må lage noken fleire stjerner av greiner. Så har eg begynt å male det lille prosjektet eg holder på med. To be continued!
 
Håper alle har ein fin fredag!


4 kommentarer:

  1. Kan tenke meg det er ei som er spent på å trekke fra kalenderen,fine kalender:)
    Kos deg med pyntinga:)
    Fine adventshelg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Hei søte deg!
    Da rakk jeg endelig innom her igjen vet du. Hvor ble tiden av?
    Jeg ser at jeg ikke rekker å besøke alle like ofte som jeg burde/skulle/ønske, men jeg blogger jo mest for min egen del - det er bare fryktelig stas at jeg har verdens fineste lesere, slike som deg.

    Heldige jenta som får så fin pakkekalender!

    Jeg håper din første søndag i advent har vært aldeles nydelig!
    Stor og god klem fra Frøken Fabelaktig!

    SvarSlett
  3. kjempe flott julekalender! håper dere får en fin adventstid :)

    SvarSlett
  4. Kreativ og fin adventskalender :)
    Kan tenke meg at jenta di syns
    dette er spennende ღ forventningene
    og det å skulle åpne en gave hver
    dag frem mot julaften, husker det
    godt fra da jeg var liten ღ Ønsker
    deg en fin adventstid i ny huset,
    som er bare nydelig ღ kjekt å se
    bilder... Kos deg masse og nyt
    dagene, stor klem fra Mette :)

    SvarSlett