fredag 2. november 2012

Ønskeliste

 
 
 
Det nærmer seg jul, og tid for ønskelister. Har samla ein del av det som står øverst på lista akkurat no. Ser veldig svart/kvitt ut, med eit lite innslag av nisser. Begynt å samle på nisseservise fra Porsgrund etter litt vurdering fram og tilbake.
 
Skapet fra Home and cottage blir nok lite sannsynlig liggende under juletreet, men eg skal ha det på stua i nyhuset. Det har vi bestemt oss for. Noke av det andre burde jo kunne havne under treet.
 
Fredagen er her, og huset skal få ein shining før helga. Prøve å få litt orden i kaoset.
 
Fin fredag !!

4 kommentarer:

  1. Så flotte ting du har på ønskelista di,det skapet er jo heilt nydelig:))håper du får mange av ønskene oppfylt,eller alle helst,hihi!
    Ei flott helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Mye fint på ønskelisten din:) Julen nærmer seg i rekordfart så er vel på tide at jeg lager meg en liste også. Ha en fin dag! :)
    klem

    SvarSlett
  3. Mye fine julegave ønsker, tror jeg må
    begynne å lage meg en slik jeg også ;)
    - Jeg har en liten ting til deg inne
    på bloggen min ;) Ta en titt....
    Ønsker deg en riktig god helg, klem
    fra Mette

    SvarSlett
  4. Fin liste det der ja, Lena;) Ønsker meg det skapet, men det er for stort for våre rom her i huset...... God Hæeg te dokker i væst;))

    SvarSlett