søndag 25. november 2012

Gleder seg til jul

Det nærmer seg jul med stormskritt, og eg gleder meg til julepynten skal fram. Eg blir som ein liten unge når ein snakker om jula. Elsker å pynte til jul, bake, kjøpe julegaver og ikkje minst få julegaver. Trur aldri eg kjem til å vekse ifrå den iveren etter julegaver. Syns det er like kjekt kvart år.
 
 
I år skal heile familien min feire jul sammen med oss. Me blir 15 stykk som skal kose oss her på julaften. Jo fleire, jo bedre. Ekstra kjekt med masse unger som skaper liv og røre.
 
Her er julepyntingen fortsatt berre på tankestadiet, men neste helg skal litt pynt få komme ned frå loftet. Sammen med den nye adventstaken frå house doctor som er på vei i posten. 
 
Eit hjertesukk til slutt, blir ikkje kvitt det danske språket på bloggen. Har prøvd maaaange gonger. Håper det ordner seg etterkvart. Er ingen racer på dansk..hehe
 
Fin søndag fine folk!


2 kommentarer:

  1. Hihi du er blitt dansk du og?huff ja liker det ikkje og håper det ordner seg for norsk er å blir best:)
    Det er kjempekoselig med jul og idag har eg vært på loftet og sett over julepynten,har ikkje plass til alt så må velge ut dessverre men blir kjekkt å pynte:)

    Ein fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Samme her! Elsker julen og alt som har med den å gjøre :) Tenkt at det bare er en liuten uke igjen til desember, juhu!

    Jeg får heller ikke vekk det danske språket!! Irriterer vettet av meg:P

    Fin søndag til dere :)

    SvarSlett