onsdag 17. oktober 2012

Fineste vasen

 
 
 
 
Min svarte og kvite Omaggio vase er ein favoritt. Så stor favoritt at eg har både den store og den mellomste. I dag står det fine oransje høstroser i den store. Roser eg fekk av ei nabodame som syns det var så godt initiativ å lage løefest. Kjekt at folk sett pris på det ein gjer.
 
Ny fin dag i Hardanger i dag. Ser ut som om sola har tenkt å kikke fram i dag og. Ikkje verst med så mange dager uten regn. Men veldig veldig godt.
 
Måtte onsdagen din bli solrik og fin !


 






4 kommentarer:

  1. Fineste vasen i verden:)
    Og lekker farge på rosene ♥

    SvarSlett
  2. Enig med deg ! Fineste vasen, elsker denne jeg også :) fint hos deg!
    Klem Silje

    SvarSlett
  3. Sant det er godt med så nydelig høstvær,sikkelig deiligt og så fortjent for oss her vest:)
    Så fine vase du har,den er så fin i svart og kvitt,eg har kunn i rød og kvit og den er ikkje så ofte framme då siden rødt ikkje er min farge før litt til jul då.

    Ein flott dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Elsker den vasen!!
    Første gangen jeg titter innom deg, og kommer nok tilbake =)

    Jippi; Ane

    SvarSlett