torsdag 31. mai 2012

Nye ting i stua



Litt nye ting som har komt i posten.
Stjernebrett fra Mille Moi. Sett med tre stykk. Glømte egentlig å sjekke
størrelsen på dei, så var nok litt større enn eg trudd. Men passa bra på den eine sjenken.
Den søte lille gule vasen kom også i posten ein dag. Er nok ingen gul person, så dette er nok det eineste gule elementet her i stua utenfor leikekroken. Men må innrømme at det er kjekt med litt nye farger.
Bestillte jo til og med ein gul singlet tidligere i vår. Har blitt heilt vill og gal. Hehe.
Bruker du masse farger no i denne årstia??



På byggefronten går det framover. Grøfta inn i huset blei ferdig i dag. Skal legge ned kloakkrør, vatn og strøm i måro. Så skal tomta planerast og gjerast klar til å forskale og støype såle og grunnmur.

Fin torsdagskveld videre ♥

3 kommentarer:

  1. Å jeg liker gjerne å bruke litt farger på sommerstid, men det er nok helt på kroppen og ikke i interiøret:)
    Var en tur i bestemorhuset i pinsen og fant et grønt skap med noe "rosemaling" på som var kjempefint, men veldig usikker på om jeg skal ha det:)
    Flott fredag til deg.
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei min vakre bloggis,
    takk for alle de fine kommentarene du har lagt igjen hos meg i det siste, det varmer og gleder enormt... Jeg har slitt litt med å finne tilbake til bloggemodus etter hackingen, men jeg merker bloggegleden igjen er gryende :)

    Det brettet var såå fint!

    Fineste lørdagskvelden til deg! I kveld er det reker og hvitvin med gode venner - så herlig!
    klemklem

    SvarSlett
  3. Heisann og takk for hyggelig kommentar på bloggen min :) Jeg kan ikke si at jeg har så altfor mye farger i interiøret, men noen farger sniker seg inn her og der. Jeg liker å bruke blått og grønt i sammenheng med hvitt og naturelementer.
    Lykke til med husbyggingen. Det er så morro å bygge. Vi ble ferdige for 1,5 år siden og jobber for tiden med hagen.
    God helg.
    Klem Ellen

    SvarSlett