lørdag 5. mai 2012

FIN LØRDAG ♥


Da har alle rosa ting flyttet ut av favoritthylla for ein periode. Inn har det komt litt meir svart/ kvite ting. Rammene blei kjøpt for ei stund siden, men har vært uten bilder. No har lillesnuppa flytta inn i den eine, så venter vi på bilde av storesnuppa i den andre. Lyskoppen er fra Kremmerhuset. Hylla laga lillebror til meg for mange år siden. Husker at eg fant oppskriften i KK.



I dag har det variert mellom haglbyger og strålende solskinn her. Passer dårlig med snø, siden eg var hos naboen og henta masse stauder til blomsterbedet vårt i går. Men håper de overlever dette.

Gravemaskinene går for fullt oppi tomta. Godt at det er litt framgang på den fronten.

No skal vi først ete mamma si heimelaga blomkålsuppe. Namnam. Så blir det taco hos lillebror med familie i kveld. Dobbel namnam.

Finfin lørdag til alle som kikker innom ♥

1 kommentar:

  1. Så fint det ble:)
    Ja her våknet vi til ca 20 cm snø i dag tidlig, men nå skinner solen igjen og snøen måtte takk og lov si farvel.
    Dagen har gått med til maling, maling og atter maling for min del.
    Men nå kan jeg jammen si meg ferdig med alle vegger og fliser:))
    Deilig.
    Ønsker deg en flott lørdagskveld!
    Klem

    SvarSlett