onsdag 16. mai 2012

En fin 17. mai

til alle dere fine folk.....


Her er bunadene klare til alle oss tre jentene, og skjorta te mannen i huset er strøke og klar te bruk.



Me skal til Kinsarvik og gå i tog og feire 17. mai med masse is og kjekke aktiviteter. Etterpå blir det grilling hos lillebror med familie.



Eg har laga botn til Pavlovakaka, samt eggekremen som skal blandast med krem i måro. Kaka skal pyntas som eit flagg i rødt,kvitt og blått. Som seg hør og bør på ein sånn dag.

Her i Hardanger er det full blomstring og grønt og fint til 17. mai. Håper været blir fint i tillegg.

Ønsker alle ein kjempefin feiring ♥


3 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen:) Håper den har vært fin:)
    klem

    SvarSlett
  2. Hei :) Håper dagen deres ble fin :) Nå er den store dagen over og her har fredagsroen senket seg. Litt deilig at det er helg dager etter 17 mai ;) Tusen takk for skjønn hilsen på bloggen min, og for at du henger med meg videre. Interessant å høre hva du har jobbet med - og den erfaringen du har med deg, gjør deg nok reflektert i forhold til mennesker. Bra :) Fin-fin blogg du har her! Jeg besøker deg igjen når jeg har litt mer overskudd. GOD klem til deg :))

    SvarSlett
  3. Heisann.
    Håper dere hadde en fin fin 17.mai, her var det heldigvis sol denne dagen :o)
    Koselig blogg, og spennende med husbygging.
    Har vært igjennom den prosessen 3 ganger jeg. Herlig med nytt hus :o))))
    Ønsker deg en flott helg :o)
    Klem

    SvarSlett