onsdag 11. april 2012

Vinnerlykke

og pakker i posten ......

Eg er ikkje akkurat vant med å ha så masse vinnerlykke, men den siste tiden har eg vunnet to fine premier. Hos  den fine bloggen Kvardagsgleder vant eg to kjempefine termokopper:


Og i gavedrysset hos Villa Greve var eg heldig å vinne et flott skilt.



Burde vel satsa på lotto i denne perioden, men vinnerlykka kan vel ikkje vare evig.

Kjempekoselig med gaver i posten iallfall.

Ha en fin dag alle dere fine folk som er innom her.



4 kommentarer:

  1. Så gøy å vinne litt da.
    Takk for at du deltar på min giveaway også, gjerne du er i støtet?
    ha en fiiiiiiin dag.
    Mvh'Karianne

    SvarSlett
  2. Så gøy da :)
    Ha en flott dag!

    SvarSlett
  3. Alltid kjekkt å vinne:)litt ekstra bonus i kvardagen det:)
    Ein fine dag til deg!

    SvarSlett
  4. Alltid gøy å vinne, spesielt når det er så fine ting:D
    klem

    SvarSlett