onsdag 8. februar 2012

Strikkedilla

og ferdig med ei lue til storesnuppa....

Søkte på nettet etter oppskrift på baggy lue til barn, og kom over den kjempefine bloggen til G- Anette som du finner her. Mange ideer og oppskrifter til deg som har strikkedilla og trenger inspirasjon. Anbefaler et besøk hos henne.

Storesnuppa er ikkje så veldig glad i å være modell, men noen greie bilder blei det før ho ikkje klarte å stå stille og smile fint lenger. Resultatet av fotoshooten blei dette fine bildet til slutt.


No holder eg på med ei lik lue til meg sjøl. Men den blir i tjukkere grått ullgarn og mer baggy. Klarer nesten ikkje å legge vekk strikketøyet for det går så fort å få ferdig ei lue. Men med to små blir det automatisk noen pauser fra strikkingen da.

En fin onsdagskveld til dere alle!

3 kommentarer:

  1. Så fin lue ( og jente)!! kan du strikke en sånn til meg og? Her har vi det bikkjekaldt de siste dagene, så alle har sluppet unna de lengste gåturene... Ikke at det gjør noe, med arbeidshelg og det hele...... Ha en fin uke, så skal jeg se å ornde litt med bilen så den kommer seg over fjellet, uten webasto /motorvarme vil jeg helst ikke kjøre så veldig langt:.......

    SvarSlett
  2. Nubaluba er meg Kristine om du lurer;)

    SvarSlett
  3. Kjempefin! Både lua og jenta:) Så stor hun er blitt!

    SvarSlett