mandag 12. desember 2011

Juleforberedelser

i en spennende ventetid....

 Det er forsåvidt ganske rolige juleforberedelser her i huset denne gangen. Men skulle gjerne hatt et kamera og vist litt bilder fra huset vi bur i no. Syns egentlig vi har fått det ganske så fint her, og trives godt her. 

Litt julekaker har vi laga. Krumkaker for første gang, kokosmakroner som eg og snuppa laga sammen og litt pepperkaker som vi laga sammen med lillebror og familien hans. Må vel prøve å få slengt sammen et par kakesorter til før jul. Mamma har laga julebrød til oss og tanta mi har laga tørre vafler. Heldig sånn.

Huset er julepynta i rødt og sølv, og i dag har eg vært å kikka på juletre i naboen sitt juletreutsalg. Gleder meg til å pynte tre og gjøre siste finpussen på julepyntingen.

Alle julegaver utenom den til kjæresten er i boks. Og julekort er sendt til familie og venner. Godt med alt som er ferdig.

Vi venter jo spent på at lillesøster skal komme til verden, men håper at ho venter med sin ankomst til over nyttår. Termin er 3, januar. Hadde det vært ei anna tid på året hadde eg nok ønska at ho skulle komme før termin, men akkurat no er det greit å vente. Stort sett fin form, men bekkenet er ikkje bra. Men men, er verdt det når snuppa er her.

Ønsker dere alle der ute en kjempeflott førjulstid videre. Er innom hos dere og kikker stadig vekk.

2 kommentarer:

  1. Skjønner godt at du synes det er greit at tiden flyr:) Men nå er det neimen ikke lenge igjen til verken jul eller termin:))
    I dag har jeg vært på nydelig Luciafeiring på skolen. En fantastisk start på dagen!
    Fortsatt god førjulstid.
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei,
    Takk for hyggelig kommentar inne hos meg:-) Du må bli med i giveaway'en så kan du vinne en liten koseklutbamse til den lille som er på vei:-)

    Hørtes ut som du har full kontroll på julen.. SÅ misunnelig! OG du har ei lita tulle pluss er gravid! Oioi! Her må jeg skjerpe meg. Hahaha!

    Ha en strålende dag.
    klem

    SvarSlett