søndag 19. juni 2011

Tilbake etter en

lang bloggpause.....

Har så dårlig samvittighet for at bloggen har ligget brakk så lenge. Men etter at permisjonstida var over, gikk dagene plutselig veldig fort og eg var veldig trøtt heile tida. Etter noen uker kom svaret på denne trøttheten. Vi skal ha en ny baby i januar.

Er bare 12 uker på vei enda, men no veit alle at det skal komme et nytt familiemedlem til oss. Gleder oss kjempemasse. Blir nok slitsomt med to tette, men veldig masse kos også.

Den siste uka har vi vært i Hardanger og malt og ordnet litt i huset vi skal bo i under husbyggingen. Har kost meg heime sammen med familien min. Lilja feira 1. års dagen sin der. Heilt utrolig at det har gått et heilt år siden ho kom til verden. I dag feira vi dagen sammen med slekta til samboern. Hatt ein fin dag ute i sola, med grilling og kakespising. Har vært utrolig godt med litt fri fra jobben.

No lover eg at det skal komme oppdateringer herfra mye oftere. Håper vi ses. Har mange blogger eg skal inn å lese etter en lang pause fra bloggingen.

Ha ein kjempefin uke alle sammen der ute. 

1 kommentar:

  1. GRATULERER så mye, så utrolig koselig med en ny baby på vei! Vi har to små tett (to år og fire md), og det er kjempe kos. Men husk, en er som en og to er som ti. Hihi:) Godt at du er tilbake i Blogglandia. Sigrid :)

    SvarSlett