fredag 1. april 2011

Vinnere av give away

er trukket.....


Kjempeglad for at så mange ville være med på min første give away. 50 kommentarer og 60 lodd ble trukket. Alle lodd blei samlet i den gamle koppen, og vinnerne er..........



Hobbyvimsa stakk av med den lille mugga. Kjøkkenhåndkleeet blir i Trøndelag, og havner hos Hilde med bloggen Rådyrveien 14. Vinner av hjerteskiltet blei  Sigrid med bloggen Hjem igjen. Til slutt trakk eg en vinner blant følgerne mine. Fru R får en overraskelse i posten.

Viinnerne må sende meg adressa si på mail, så kommer det pakke i posten.

Tusen takk til alle som deltok.

3 kommentarer:

  1. Å, tusen takk Lenapena!! Er det virkelig sant? Jeg kan nesten ikke tro det, første gang (på LENGE) at jeg har vunnet noe. Ro deg ned nå ;) Skal sende deg adr mi jeg. Klem fra Sigrid

    SvarSlett
  2. Tusen tusen takk Lenapenas, så spennende, overraskelser er alltid kjekt :)
    Sender deg min adresse.
    Godklem fra Mette (Fru R.)

    SvarSlett
  3. Så heldige:) Bedre lykke neste gang hihi, ha en fin helg :)

    SvarSlett