mandag 14. mars 2011

Inspirasjon fra Emma House

i Trondheim.....



Dette er ein av mine favoritter når det kommer til butikker som har det lille ekstra i Trondheim. Butikken ligger i Olav Tryggvasonsgate. Her finner du interiør, alt du trenger av pynt og ting til huset og masse fine dameklær i en og samme butikk. Var innom der i dag for å kjøpe gaver til give awayen jeg snart skal ha. Avtalte samtidig med eieren av butikken å lage dette blogginnlegget om butikken hennes. Tok derfor masse bilder i butikken. Alle bildene i innlegget er tatt av meg i butikken i dag.





 Fikk skikkelig vårstemning av alle de fine tingene i vårlige farger. Butikken hadde fuglehus i flere forskjellige utførelser og farger. Og et nydelig servise med sommerfugler.



Butikken har blide og hjelpsomme ansatte som gjør det de kan for å hjelpe deg med å gjøre en god handel. Av merker de fører kommer eg på Ib Laursen, Nordal og Miljøgården. Men det er nok mange andre merker som eg ikke kommer på i farta.



 
På vei inn til prøverommene. Der sto dette kjempefine skapet som var til salgs.


 

I interiøravdelingen i kjelleren finner du skjønne puter i mange ulike farger og former. De  har også flotte sengetepper i lappeteknikk.




Eg fallt for denne hylla og de fine sinkbøttene som hang på den. Men de fikk lov å henge i fred for meg i dag. Har egentlig handlefri måned. Men har vel allerede noen brudd på den avtalen. Bilder av det som fikk bli med meg heim kommer ein annen dag. Blir visst meir enn nok bilder i dag. Men vanskelig å velge ut bilder, når det er så masse fint som burde vises fram.


 
Bor du i Trondheim eller har planer om å besøke byen, bør du absolutt sette av tid til å besøke denne sjarmerende butikken. Ville satt av god tid. Mange skatter som sikkert har lyst å bli med akkurat deg heim. God tur til Emma House i Olav Tryggvasonsgate nr 8.

I morgen kommer det informasjon om give awayen min.

Ha en kjempefin mandag folkens.

4 kommentarer:

  1. Hei! :)
    Jeg var så heldig at jeg fant fram til den koselige bloggen din! :)
    Kjempe fint innlegg fra butikken du har lagt ut!
    Dette må jeg vise til sjefen! Koselige ord om de ansatte satte jeg pris på :)
    Du er hjertlig velkommen tilbake!

    Jeg kommer tilbake! hihi.
    Ha en finfin uke!
    klem linda

    SvarSlett
  2. Oi for en fantastisk butikk !!!! Der kunne jeg lagt igjen års lønna mi og kanskje kjøpt en pute hihi
    Fantastisk butikk :)
    Ha en fin kveld
    Klemmer

    SvarSlett
  3. Koselig blogg du har!

    Og for en super butikk. Skulle gjerne vært innom der, men det blir nok litt langt unna:(
    De krusene var jo bare nydelige. Skulle gjerne visst hvor de er fra! Vet du?

    God onsdag!

    SvarSlett
  4. Hei! For å få bilder på bloggrullen må du gå inn på "konfigurerer bloggliste", der må du huke av på at du vil ha "miniatyrbilde av det nyeste elementet". Dersom du har gjort dette vet jeg ikke hvordan du får det tilbake.. Lykke til! Klem :)

    SvarSlett